20 Mart 2018 Salı

Kanada College Eğitimi Dikkatleri Üzerine Çekiyor!


Kanada Collegeları geçmişte uluslararası alanda diğer ortaöğretim sonrası eğitim seçenekleri arasında gölgelenmiştir. Ancak, yakın dönemde spot ışıkları Kanada College’larına doğru döndü.

Yaklaşık 300.000 uluslararası öğrenci Kanada eğitim kurumlarında okuyor, bunların %21'i college gibi lise sonrası eğitim kurumlarına kayıt oluyor. Bu, kendilerini yurtdışından öğrencilere fark ettirmek için çok çalışmış bir sektör için cesaret verici. Yine de, bazı collegelar Kanada eğitim sisteminin gizli bir mücevheri olarak kaldıklarını düşünmeye devam ediyor. QC, Montreal'deki Herzing College Canada'daki Lina Perrotta, “Kanada'da mevcut olan birçok eğitim kurumu tam olarak bilinmemektedir ve kendi markalarını denizaşırı pazarlamak için yurtdışı eğitim kurumlarının sorumluluğundadır.”

 Gold River'daki North Island College (NIC) Mark Herringer, “Kanada eğitim sistemi çok çeşitli ve ulusal bir pazarlama stratejisinin bazı genel markalaşmalara yol açabileceği, ancak kurumların kurumsal farklılıkları net bir şekilde anlayabilmesi için gerekli detayı sağlayamadığı ortada.” yorumunda bulundu.

Barrie, ON'daki Georgian College'da Uluslararası Bölge Müdürü Gabriela Facchini bunu güçlendiriyor. “Kanadalı kolejlerin tanıtımı konusunda daha fazla şey yapılması gerekiyor. Az sayıda yurtdışı eğitim firması Kanada'daki üniversiteler ve collegelar arasındaki farkı gerçekten anlıyor. "Kolej" sözcüğü sorunludur çünkü farklı ülkelerde farklı şeyler ifade eder.” dedi.

Kanada'da, ‘Community College’lar genellikle kamusal teknik okul, uygulamalı teknolojik enstitülere ve uygulamalı sanat kurumlarına atıfta bulunur. Bu kolejler genellikle daha teknik veya mesleki kariyer seçimleri konusunda sürekli eğitim sağlar. Örneğin, Georgian College'da, programların yüzde 80'inin bir çalışma pratiği var. Gabriela, “Mezunlarımız diplomalarla mezun oluyorlar veya Kanadalı iş tecrübesi ile lisans dereceleri uyguluyorlar” diye açıklıyor. “İş deneyimi, öğrencilere kapıların açılmasını sağlayan şey.”

Toronto Seneca College'daki Jos Nolle, kabul ediyor. “Kanadalı collegelar, öğrencileri kariyer için hazırlayan, işe bağlı, uygulamalı yüksek öğretim ve eğitim programları sunmaktadır. Bu nedenle college mezunları, üniversite mezunlarından daha yüksek bir işe yerleştirme oranına sahiptir.”

College’da okumak, üniversitelere göre daha küçük sınıflar ve daha ucuz öğrenim ücretleri gibi başka avantajlara da sahiptir. “Lise sonrası eğitime College’da başlamak çok mantıklı sonuçlar doğuruyor.” diyor Gabriela. “Öğrenciler para biriktirir, daha kişiselleştirilmiş dikkat ile daha küçük sınıflardaki en yeni teknolojiler ve ekipmanlarla pratik edinir, iş deneyimi kazanır ve daha sonra üniversitede daha fazla çalışmaya geçebilir.”

Kanadalı collegelar uluslararası profilini yükseltmek için ne yapıyor? Yurtdışı temsilciler, bir çok kolej için çok önemli bir işe alım rolünü yerine getirirken, Mark “Tek bir tek pazarlama öğesi, diğerleri olmadan başarılı değildir.” diyor. NIC, doğrudan acenteler, web siteleri, vb. Dahil olmak üzere bir dizi pazarlama aracı kullanmaktadır. Öğrenci alımı, okul ziyaretleri, ülke içi seminerler ve sunumlar, sosyal medya ve ağızdan ağza.

Oakville, ON'daki Sheridan College, ayrıca yurtdışındaki öğrencilerin ilgisini çekmek için çeşitli öğrenci işe alım araçları kullanmaktadır: web sitesi, sosyal medya, hedefli medya kampanyaları, mezun etkinlikleri, işe alım fuarları ve yurtdışı eğitim firmaları. Üniversitedeki Alexander Prokopenko, bir kampanyanın etkinliğinin de hedef pazarın kendisine bağlı olduğuna işaret ediyor. “Her bireysel pazarın dinamikleri ve özellikleri vardır; Tüm taktikler her yerde eşit şekilde çalışmaz ”diyor. “Ayrıca lisans ve yüksek lisans çalışmaları için farklı yaklaşımlar vardır. Uluslararası öğrenci pazarlamasındaki eğilimleri ve değişiklikleri izliyor, nelerin işe yaradığını ve nelerin işe yaramadığını ölçüyor ve değerlendiriyoruz.”

Rus stratejisi, pazarlama stratejilerini ince ayarlayarak, Kelowna'daki (BC) Okanagan University College, “sonuçlarının eksikliği ve yüksek maliyetler nedeniyle” eğitim fuarlarına gitmeyi bıraktı. “Şimdilik yurtdışı eğitim firmaları ilişkileri üzerinde yoğunlaşıyoruz.”
Tüm hesaplarda mesaj oradan çıkıyor. Ottawa, ON'daki Algonquin College'daki Nadia Ramseier, “Yurtdışı eğitim firmalarının Kanada'daki kolejlerde fırsatları ve genel olarak uygulamalı eğitimin değerini daha fazla fark etmeye başladıklarını” gözlemliyor. O, “15 yıldır sektörde çalıştım ve Kanada kolejleri hiç bu kadar popüler olmamıştı” diye bitiriyor.

Yurtdışı Eğitim Firmalarının Önemi?
Kanada'daki birçok kolej için, yurtdışı eğitim firmaları zaten denizaşırı pazarlamasında önemli bir rol oynamaktadır ve uluslararası öğrenci sayıları artmaktadır. Örneğin, Barrie, ON'deki Georgian College'da, denizaşırı kayıtlar, Gabriela Facchini'ye göre, toplam alımlarının yaklaşık yüzde 10'unu oluşturmakta ve son üç yılda ikiye katlamış durumda. Fuarlara katılmanın yanı sıra, eğitim seminerlerini ve web sitelerini düzenleyen collegelar, yurtdışı eğitim acentelerini kullanıyor. Gabriela'yı “yurtdışı eğitim firmalarının aracılıklarını kullanmak en başarılı aracımız” diyor. “Acenteler, pazarlarını ve müşterileri ile Kanada kültürü ve Kanada'nın lise sonrası eğitim kurumları arasında var olan kültürel farklılıkları anlıyorlar. Öğrencilerin beklenmedik sürprizlere veya gerçekçi olmayan beklentilere sahip olmaları için tam olarak bilgilendirilmeleri için uygun şekilde hazırlanabilmeleri için eşsiz bir konumdadırlar.”

Cambrian International, Uygulamalı Sanatlar ve Teknoloji Üniversitesi, Sudbury'deki Cambrian College Direktörü Geoffrey Dalton, yurtdışı eğitim firmalarının kullanımının güzelliği “öğrencilerin ve ebeveynlerin ihtiyaçlarını anlamaları ve öğrencilerin karar verme sürecinde etkili olmalarıdır”. Montreal'deki Herzing College, Uluslararası İlişkiler Direktörü Lina Perrotta, giderek artan bir şekilde yurtdışı eğitim firmalarıyla çalıştıklarını bildiriyor. “Her zaman pazarlamadaki yeni eğilimlere açığız” diye ekliyor. “Şu an için farklı eğitim fuarlarına ve temsilci konferanslarına katılmayı planlıyoruz.”

Yurtdışı eğitim firması - okul ortaklığının beslenmesi önemlidir. “Yurtdışı eğitim firmaları ile ilişkiler stratejik planımızda bir önceliktir,” diyor Ottawa'daki Algonquin College'daki Nadia Ramseier, “uzun süreli ve sadık ilişkiler kurmak için ortak çaba harcıyoruz. Yurtdışı Eğitim firmaları ile atölyelere katılıyor, ofisleri ziyaret ediyoruz, hızlı ve yapıcı cevaplar veriyoruz ve onların işe alım çabalarında onlara yardım etmek mümkün olduğunda ortaklarımızla birlikte çalışıyoruz.” Nadia ekliyor: “Öğrenciler, kendi başımıza sahip olamayacağımız öğrencilere erişim sağlıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dünyanın Merkezi: New York

New York Eyaleti'nin geniş yelpazedeki kültürel ve eğlence seçenekleri, dil öğrenenler için büyük bir cazibe merkezi haline getirmekte...