8 Mart 2018 Perşembe

ICEF



ICEF'in uluslararası eğitimdeki geçmişi, dilbilimci ve öncü bir eğitimci olan Karl Badde'nin Ortadoğu'da dil okulu zinciri kurmasıyla 1960'lı yıllarda başladı. 1970'lere gelindiğinde, bu zincir Bonn ve Londra'da merkezlerine genişledi. Bu merkezler, diplomatlar ve ticaret ile uğraşan kişiler için Arapça eğitim imkânı sağladı. 1984'te Badde, oğlu Markus Badde ve kızı Rebecca Stromeyer ile yayın hayatına başladı ve bir dizi çığır açan dil gezisi ve eğitim rehberleri ile uzaktan eğitim sektörü ve çeviri endüstrisi için dizinler üretti.

1990'lı yıllarda Badde ailesi konferans ve sergi sektörüne girdi. Acente workshop konseptini canlandıran ve uluslararasılaştıran ICEF workshop serisine öncülük etmek için 1991'de ICEF’i (International Consultants for Education and Fairs) kurdular. ICEF Atölyeleri, başlangıcından bu yana 140 ülkeden on binlerce kurum ve acenteyi bir araya getirdi.

Markus Badde 2004 yılında, Silikon Vadisi’nin hızlı tempolu teknoloji sektöründe 1990'lı yıllardan bu yana çalışarak edindiği bilgi ve tecrübeler ile ICEF liderliğini üstlendi. Bugün, ICEF, müşteri ihtiyaçlarına göre uyarlanmış bir dizi sonuç odaklı çözüm sunmaktadır.

Öğrenci çekme amaçlı fuarların ve sergilerin aksine, ICEF Etkinlikleri halka kapalıdır. ICEF Etkinlikleri,  yurtdışı eğitimciler ile nitelikleri ve kimlikleri nedeniyle seçilen yurtdışı eğitim firmaları arasında bire bir iş toplantılarına aracılık etmektedir. ICEF; kurumların, mevcut her randevu alanını ilgili yurtdışı eğitim firmaları ile doldurmasını sağlamak için, etkinliklere eğitimcilerden çok yurtdışı eğitim firmalarını davet etmektedir. Hedefe yönelik toplantılara ek olarak, öğle yemekleri, tazeleme molaları ve akşam resepsiyonları ile daha değerli ağ fırsatları sunmakta.

Yurdışı eğitimcileri, ICEF Etkinliklerine çok değer vermektedir. Çünkü dünyanın dört bir yanından ICEF'in oldukça titiz kalite kontrollerinden geçmiş, pek çok aracı yurtdışı eğitim firması ile tanışabilmektedirler. Yurtdışı eğitim firmaları ise yeni yurtdışı eğitimcileri bulup, mevcut kişilerle ilişkileri genişleterek, pazar istihbaratını edinerek ve markalarını uluslararası eğitim pazarında teşvik ederek öğrenci kayıtlarını artırabilirler. Ajanlar, portföyleri için yeni programlar ve ortakların kolayca kaynaklanması ve kurulan ticari ilişkilerin güçlendirilmesi için ICEF Etkinlikleri kullanmaktadır.

ICEF etkinlikleri, dünyada her yıl düzenlenen, organizasyonu ve gelişmişliği ile en önemlisi kolaylaştırdıkları eğitimci ve yurtdışı eğitim firmaları arasında geliştirilen ilişkilerinin kalite seviyesi ile ünlüdür.

Poseidon Yurtdışı Eğitim, ICEF’in kalite kontrollerinden başarıyla geçmiş bir yurtdışı eğitim firmasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dünyanın Merkezi: New York

New York Eyaleti'nin geniş yelpazedeki kültürel ve eğlence seçenekleri, dil öğrenenler için büyük bir cazibe merkezi haline getirmekte...